2012. július 19., csütörtök

Macska az egérrel



Lépések:
-20x25cm lapot kivágtam a  DREMEL® TRIO™-val
-6mm-es bükk anyagot felcsiszoltam a Makita rezgőcsiszolóval
-Mintát indigóval átrajzoltam
-Lyukakat kifúrtam a DREMEL® 300-al
-Mintát kivágtam a lomfűrésszel
-Ismét csiszoltam mind a 2 oldalt rezgőcsiszolóval, majd kézzel is ahova nem fért be a gép
-Portalanítás
-Olajjal lekentem (itt érdemes figyelni arra, hogy ne legyen vastagon az olaj, mert nagyon nehezen fog száradni. Egy puha ruhával érdemes áttörölni)
-Fekete kartont ragasztottam hátulra
-Akasztó felragasztása a hátuljára 

A ragasztáshoz ragasztópisztolyt használok, mert ez jól megfogja a fém kampót a kartonon. Sajnos az enyémnek eltört a "ravasza", így talán ez a leghosszabb munka egy ilyen eszközzel... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése